fredag 11 oktober 2013

Trianglar...

...kan vara lite knepiga,
har vi förstått av en del reaktioner som vi fått.

Här följer mina block som ingår i kapitlet trianglar.
Block 37

Block 41

Block 51
Om man tar sig lite extra tid och läser igenom 
instruktionerna på sidan 85 så blir det inte så svårt.
Har man svårt med engelskan så finns det enkla illustrationer
som visar hur Tula Pink tänkt sig sömnaden.

När ni sedan sytt Era block så kan ni väl vara snälla att länka dem under 
Oktoberinlägget också!
Det är ju så roligt att få se vad Ni valt för tyger!

Själv blev jag jätteglad i går, 
då jag hittade scrapsremsor från en Jelly Roll 
med Tula-tyger i några av mina scrapsbagar!
Tänk att det, som jag för en tid sedan ansåg vara litet och smått,
nu är stora bitar och fullt användbara till dessa block!

Ha en härlig helg med mycken sömnad!
Maja




1 kommentar:

  1. Så vackra de är!!! Jag längtar verkligen efter mina tyger så att jag också får sätta igång.

    SvaraRadera